1 Μαΐου 2022
Απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στο Ναύπλιο για την εργατική πρωτομαγιά
Πρωτομαγιά σήμερα ημέρα απεργίας για τους εργαζόμενους και συγκέντρωση πραγματοποίησαν τα σωματεία και τα συνδικάτα καθώς και το ΠΑΜΕ στην πλατεία του Καποδίστρια στο Ναύπλιο.Διαδήλωσαν για τα εργασιακά δικαιώματα,για την ακρίβεια,για το δικαίωμα στην εργασία και τις σωστές αποδοχές ,ενώ επικεντρώθηκαν φέτος και στον πόλεμο της Ουκρανίας τονίζοντας ότι οι πόλεμοι είναι ιμπεριαλιστικοί και γίνονται εις βάρος των λαών.Φώναξαν συνθήματα και στην συνέχεια με πανό στα χέρια έκαναν πορεία μέσα στο Ναύπλιο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου