1 Μαΐου 2022

Πρωτομαγιά με τεράστιο στεφάνι στην Ν.ΚΙΟ

Σήμερα το πρωί στήθηκε στην πλατεία της Ν.Κίου Αργολίδας το τεράστιο Μαγιάτικο στεφάνι,διαστάσεων  2χ2 που έφτιαξαν για να υποδεχτούν την Πρωτομαγιά με 500 τριαντάφυλλα και πολλές πρασινάδες και άλλα λουλούδια.Οι ντόποιοι και οι επισκέπτες της πόλης όταν βγήκαν για τον καφέ τους στην πλατεία το αντίκρισαν και ενθουσιάστηκαν . Συγχαρητήρια σε όλους όσοι εργάστηκαν και φυσικά στην ΚΕΔΑΜ και τον πρόεδρο Παναγιώτη Σκούφη που χρηματοδότησε την όμορφη δημιουργία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου