26 Σεπτεμβρίου 2023

Τον λόγο έχει τώρα η δικαιοσύνη

Στην καταδίκη δηλώσεων υποψηφίου Δημάρχου προχώρησε η δημοτική παράταξη Επόμενη Μέρα αναφέροντας τα ακόλουθα :
Καταδικάζουμε απερίφραστα τη λασπολογική επίθεση του υποψηφίου δημάρχου κατά του δημάρχου και στελεχών της παράταξης μας.
Είναι λυπηρό να ακούγονται από το στόμα υποψηφίου δημάρχου που θέλει να διοικήσει τέτοια ασύστολα ψεύδη με στόχο την προσβολή της προσωπικότητάς των μελών του συνδυασμού μας.
Οι ύβρεις και τα ψεύδη του υποψηφίου δημάρχου εύκολα καταρρίπτονται!
Σε ανάλογη δήλωση προχώρησε και η Μαρία Ράλλη στο facebook όπου αναφέρει τα ακόλουθα : Η προεκλογική περίοδος ,δυστυχώς,θεωρώ ότι έχει πάρει πολιτικό κατήφορο.
Οι αποψινές απρεπείς , δυσφημιστικές , κακόβουλες και κυρίως ψευδείς αναφορές υποψηφίου Δημάρχου στο πρόσωπό μου αποδεικνύουν την εμπαθή συμπεριφορά του προς εμένα.
Ούτε πισίνες, ούτε γήπεδα έχω και ούτε έχω σκοπό να αποκτήσω .
πολλούς μήνες προς το πρόσωπό μου.
Υποψήφιε Δήμαρχε , δεν έχετε δικαίωμα να προσβάλλετε εμένα και την οικογένειά μου.
Είναι τιμή για μένα η στήριξη των συνδημοτών μας , αναγνωρίζοντας το έργο μου και την προσφορά μου και όλοι θα κριθούμε την 8η Οκτωβρίου.
Είμαι υποχρεωμένη να ακολουθήσω τις νόμιμες διαδικασίες για να προστατεύσω την οικογένεια μου και την προσωπικότητα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου