21 Μαΐου 2022

Η Γιορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στον Συνοικισμό Ναυπλίου

Mε θρησκευτική ευλάβεια τελέσθηκε ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός στον Συνοικισμό Ναυπλίου για την γιορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης.Έγινε αρτοκλασία μετά θείου κηρύγματος και ακολούθησε η περιφορά της εικόνας των Αγίων. Φέτος πολλοί πιστοί επέλεξαν να τιμήσουν την μνήμη των Αγίων στον Συνοικισμό αφού εκεί βρίσκεται από την Δευτέρα,η ιερή εικόνα της Παναγίας Σουμελά που έφτασε με τιμές από το Βέρμιο. 
Η εικόνα θα παραμείνει μέχρι την Τρίτη,ενώ καθημερινά γίνονται θρησκευτικές και άλλες εκδηλώσεις με την ευκαιρία της19 ης Μαϊου  ημέρας μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων ,αλλά και των επετειακών εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια από την Μικρασιατική καταστροφή.
Η πολιτική ηγεσία το τόπου ήταν παρούσα ,η δημοτική αρχή η αντιπολίτευση ,καθώς και ο Κωνσταντίνος Μάκαρης που προσφάτως κατέθεσε την υποψηφιότητα του για τον Δήμο Ναυπλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου