29 Απριλίου 2022

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Αργολίδα

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης επισκέφθηκε σήμερα την Αργολίδα με αφορμή την ομιλία του στο Βουλευτικό για την συμπλήρωση 200 χρόνων από την ίδρυση του κράτους.Νωρίτερα ο Υπουργός συνοδευόμενος από τον βουλευτή ΝΔ Γιάννη Ανδριανό επισκέφθηκε το εργοστάσιο των αδελφών Κούρτογλου  στην Ν.Κίο προκειμένου να ενημερωθεί για την υψηλή τεχνολογία της επιχείρησης στην κατασκευή μηχανών υψηλής τεχνολογίας,που εξάγονται σε πάνω από 10 χώρες.
Μάλιστα ανήγγειλε ο Υπουργός τρεις νέες εξελίξεις από τον gov που αναμένεται να εφαρμοστούν άμεσα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου