28 Απριλίου 2022

ΑΝΑΣΤΑΤΟΙ ΟΙ ΑΓΡΌΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΓΟΛΊΔΑΣ..ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΉΣΕΩΝ ΤΟΥΣ

Ανάστατοι παραμένουν οι αγρότες- παραγωγοί της Αργολίδας, και μετά την σημερινή συγκέντρωση στην ΚΑΣΟΑ ΔΑΝΑΟΣ ,για να εξετάσουν την στάση τους  αφού δεν μπήκαν στους λογαριασμούς τους οι προκαταβολές των 300 ευρώ ανά στρέμμα,των  αποζημιώσεων δηλαδή που τους είχαν υποσχεθεί τόσο ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης,όσο και ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ  Ανδρέας Λυκουρέντζος ,μετά τις κινητοποιήσεις τους στις αρχές Μαρτίου.
Ο Κυβερνητικός βουλευτής Γιάννης Ανδριανός πήρε τον λόγο και ενημέρωσε τους εκπροσώπους των συνεταιρισμών και τους παραγωγούς ότι η τροπολογία για να ανοίξει ο δρόμος για τις αποζημιώσεις θα εξεταστεί στις 10 Μαΐου  και στην συνέχεια θα δοθούν τα χρήματα σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του Υπουργού Αργοτικής Ανάπτυξης και του προέδρου του ΕΛΓΑ. Στην συνέχεια ο Ανδρέας Πουλάς τόνισε ότι θεωρεί ότι εμπαίζονται οι αγρότες και ότι οι αποζημιώσεις θα δοθούν πολύ αργότερα και βάσει των εξατομικεύσεων που θα δώσουν οι εκτιμητές,ενώ ο Γιάννης Γκιόλας μίλησε για εμπαιγμό των αγροτών από την Κυβέρνηση και τους κάλεσε να διεκδικήσουν αυτά που δικαιούνται.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Δημήτρης Σχοινοχωρίτης μίλησε για γραφειοκράτες στον ΕΛΓΑ   για στήριξη των αγροτών από το γραφείο του Πρωθυπουργού,και σημείωσε ότι θα βρίσκεται στο πλευρό των αγροτών της Αργολίδας σε ό,τι αποφασίσουν .
Ωστόσο οι εκπρόσωποι των συνεταιρισμών,αλλά και παραγωγοί ,που πήραν τον λόγο δεν πείστηκαν,και ζήτησαν άμεσα τα χρήματα που τους υποσχέθηκαν ενώ θα βγάλουν απόφαση για κινητοποιήσεις σε διαφορετική περίπτωση.Μάλιστα κάποιοι πρότειναν να κάνουν και στάση πληρωμών προς των ΕΛΓΑ  για να δώσουν το μήνυμα ότι δεν πιστεύουν πλέον υποσχέσεις.Σε αυτό το εκρηκτικό κλίμα έληξε η συγκέντρωση και πιθανότατα αύριο αφού συνεδριάσουν οι συνεταιριστές μετά τις εισηγήσεις των αγροτών θα αποφασιστεί τι μέλει γενέσθαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου