9 Ιανουαρίου 2022

Δημαιρεσίες έγιναν στον Δήμο Ερμιονίδας

     


Δημαιρεσίες έγιναν στον Δήμο Ερμιονίδας και εξελέγη

Πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου η Ελένη Γκαμίλη ,που είχε προταθεί από τον συνδυασμό του Δημάρχου, Αντιπρόεδρος, προτεινόμενος από τον συνδυασμό της ΔΗΣΑΕΡ ο Ιωάννης Ρούσσης και Γραμματέας προτεινόμενος από τον Συνδυασμό του Τάσου Λάμπρου ο Γιάννης Δαγρές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου