9 Ιανουαρίου 2022
Δημαιρεσίες έγιναν στον Δήμο Ερμιονίδας
Δημαιρεσίες έγιναν στον Δήμο Ερμιονίδας και εξελέγη Πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου η Ελένη Γκαμίλη ,που είχε προταθεί από τον συνδυασμό του Δημάρχου, Αντιπρόεδρος, προτεινόμενος από τον συνδυασμό της ΔΗΣΑΕΡ ο Ιωάννης Ρούσσης και Γραμματέας προτεινόμενος από τον Συνδυασμό του Τάσου Λάμπρου ο Γιάννης Δαγρές
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου