11 Ιανουαρίου 2022

Μητσοτάκης: Απαλλάσσονται από σήμερα οι νέοι 15 - 29 ετών από τα τέλη κινητής τηλεφωνίας – Ο λογαριασμός θα είναι φθηνότερος έως και 20%

 


Ο λογαριασμός τους θα είναι φθηνότερος κατά 12% έως και 20%. Αρκεί να δηλώσουν τον αριθμό τους στη νέα πλατφόρμα http://mobilefees.gov.gr», σημείωσε ο πρωθυπουργός

Απαλλαγή από τα τέλη κινητής τηλεφωνίας μπορούν να έχουν από σήμερα, Δευτέρα 10.01.2022, οι νέοι ηλικίας 15-29 ετών, καθώς όπως ενημέρωσαν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικώντέθηκε σε λειτουργία το mobilefees.gov.gr.

Έτσι, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τη σειρά του έκανε μια ανάρτηση στο twitter, που ανέφερε πως: «όπως είχαν δεσμευτεί, από σήμερα, όλοι οι νέοι μας 15-29 ετών απαλλάσσονται πλήρως από τα τέλη κινητής τηλεφωνίαςΟ λογαριασμός τους θα είναι φθηνότερος κατά 12% έως και 20%. Αρκεί να δηλώσουν τον αριθμό τους στη νέα πλατφόρμα http://mobilefees.gov.gr».

ΠΗΓΗ : parapolitika.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου