Η επιχείρηση εμφάνιζε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές σε πλατφόρμα σύγκρισης τιμών - Δραστηριοποιήθηκε κυρίως τον Οκτώβριο και έκλεισε τα γραφεία της, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο
«Καμπάνα» 70.000 ευρώ επέβαλε η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή σε e-shop για παραβίαση των διατάξεων του νόμου περί προστασίας καταναλωτή.
Η επιχείρηση διέθετε προς πώληση μεγάλη γκάμα προϊόντων. Αν και αποδέχονταν τις παραγγελίες και εισέπραττε τα χρήματα από τις πωλήσεις των προϊόντων, δεν τα παρέδιδε ποτέ στους καταναλωτές.
Η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του Οκτωβρίου 2021, με παρουσία σε ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Στο τέλος του ίδιου μήνα, η επιχείρηση έκλεισε τα γραφεία της στο Κερατσίνι Αττικής, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο ενώ παράλληλα διακόπηκε η παρουσία της στην ψηφιακή πλατφόρμα μετά από τις πρώτες καταγγελίες καταναλωτών περί μη παράδοσης των προϊόντων. Οι καταναλωτές ουδέποτε παρέλαβαν τα προϊόντα που αγόρασαν με χρήση κάρτας ή τραπεζική μεταφορά χρημάτων.
Οι καταναλωτές έχουν σε αντίστοιχες περιπτώσεις τη δυνατότητα της αμφισβήτησης της συναλλαγής, μέσω της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται, υπό την προϋπόθεση ότι η αγορά έγινε με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής τραπεζικής κάρτας. Η αμφισβήτηση της συναλλαγής και η αναζήτηση των χρημάτων που πληρώθηκαν δεν είναι ευχερής στην περίπτωση που η πληρωμή γίνεται με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή) της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
ΠΗΓΗ: protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου