ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 26ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
Με ένα ανερχόμενο ντουέτο από την Τσεχία δύο πολυβραβευμένοι νεαροί καλλιτέχνες τόσο εντός των τειχών της χώρας τουςόσο και για το εξωτερικό καταφθάνουν με ένα απαιτητικό πρόγραμμα που ακροβατεί ανάμεσαστο απόλυτα κλασικό και την περίφημη μουσική παράδοση της χώρας.Ο Δήμαρχος Νσυπλιέων Δημ.Κωστούρος μίλησε για την αναγκαιότητα στήριξης του Φεστιβάλ μέσα σε χρόνια δύσκολα, αφού αποτελέί θεσμό για την πόλη ενώ ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιάννης Βακαρέλης τόνισε ότι και φέτος οι 10 βραδιές θα είναι ξεχωριστές ιδιαίτερα και αυτές με την μουσική τζαζ.Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τον Κώστα Χελιώτη που τον απεκάλεσε ψυχή του Φεστιβάλ ενώ δέχθηκε αναμνηστικό από τον Πρέσβη της Τσεχίας που ήταν παρών στην ξεχωριστή πρώτη βραδυά που εξελίχθηκε στην πλατεία του Αγ.Σπυρίδωνα.








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου