25 Ιουνίου 2017

ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ Β΄ΚΑΙ ΜΙΝΙ ΑΓΟΡΙΩΝ Cherry Cup OI MΙΚΡΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗ ΑΡΓΟΥΣ

 Την προσπάθεια και την πορεία των τμημάτων υποδομών του Διομήδη Άργους που αυτές τις μέρες βρίσκονται στην Έδεσσα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, σχολίασε ο Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας Τάσος Χειβιδόπουλος.

Ο κ. Χειβιδόπουλος ανέφερε:

"Η δουλειά που γίνεται τα τελευταία χρόνια στα τμήματα υποδομών του Διομήδη Άργους αρχίζει να αποδίδει καρπούς. 

Η ομάδα των Μινι Αγοριών κατέλαβε την 5η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παμπαίδων Β' και Μίνι Αγοριών Cherry Cup στην Έδεσσα εξαιτίας μιας ισοβαθμίας που δεν τους επέτρεψε να αγωνιστουν για τις θέσεις 1-4 .

Η ομάδα των ΠΠΒ' αγωνίζονται σήμερα στον τελικό της κατηγορίας τους κόντρα στον οικοδεσπότη Αερωπό Εδεσσας. 

Πολλά μπράβο στα παιδιά και στους προπονητές τους και καλή επιτυχία στον σημερινό τελικό."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου