ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΝΕΡΟΥ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΥΑΣ
Σοβαρή βλάβη στο κεντρικό Δύκτιο έχει προκαλέσει διακοπή νερού από το Σαββατο μέχρι και σήμερα στα χωριά του Δ,.Δ της Καρυάς Αργολίδας. Οι κάτοικοι προσπαθούν να συλλέξουν νερό από τις γεωτρήσεις προκειμένου να κάνουν ένα μπάνιο ιδιαίτερα αυτές τισ πολύ ζεστές μέρες και κάνουν εκκληση να λυθεί γρήγορα το σοβαρό θέμα τους,

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου