ΑΝΑΒΙΩΣΕ
Ιδιαίτερη και ξεχωριστή ήταν η γιορτή με τον τίτλο "Ανάβουμε Φωτιές στις γειτονιές"που διοργάνωσαν από κοινού το ΝΠΔΔ Κοινωνικής Μέριμνας και Αθλητισμού του Δήμου Άργους Μυκηνών και η ΚΕΔΑΜ στο πλαίσιο των πολιτιστικών προγραμμάτων του Δήμου. Στην αρχή η εκδήλωση ξεκίνησε με το δρώμενο του Αη Γιάννη του Ριζικάρη ενώ ακολούθησαν χοροί από τον Πολιτιστικό Όμιλο ΔΙΟΝΥΣΟΣ κσι το χορευτικό τμήμα του ΚΑΠΗ Άργους .Συγχαρητήρια στην Ελένη Σιδέρη και σε όλους όσους συνέβαλαν στην ξεχωριστή εκδήλωση που έγινε στην πλατεία του Άργους.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου