1 Αυγούστου 2017

Χαίρομαι που σήμερα μετά από 42 χρόνια ξαναέρχονται στην επικαιρότητα



Χαίρομαι που σήμερα μετά από 42 χρόνια ξαναέρχονται στην επικαιρότητα οι τότε προχωρημένες μου και πρωτοποριακές μου ιδέες. Ο καταξιωμένος καλλιτέχνης Φοίβος Δεληβοριάς κατάφερε φέτος το καλοκαίρι να τις ξαναζωντανέψει στην ταράτσα του με επιτυχία όπως με πληροφόρησαν.
Είμαι χαρούμενος που ξανάρχεται στην επικαιρότητα το ΑΚΡΟΝ, το βαριετέ του Γιάννη
Μπουρνέλη. Βέβαια μερικοί οσφυοκάμπτες, σφουγγοκωλάριοι δημοσιογράφοι θέλησαν να υποβαθμίσουν το χώρο και το θέαμα όμως πριν προλάβει να στεγνώσει το μελάνι του ρεπορτάζ, το ΑΚΡΟΝ του Γιάννη Μπουρνέλη τους διέψευσε γιατί κράτησε 22 ολόκληρα χρόνια και όταν το 1995 έκλεισε, έκλεισε με επιτυχία. Αυτό το λέω μετά λόγου γνώσεως γιατί η τελευταία παράσταση έκανε1.300 άτομα. Είμαι ο πιο τυχερός παρουσιαστής της Ελλάδας γιατί αυτούς τους γίγαντες που παρουσίασα δεν θα ευτυχήσει να τους παρουσιάσει κανείς. Συγνώμη αλλά ήμουν και θα μείνω ψώνιο...Το παντελόνι που βλέπετε στη φωτογραφία το φόρεσα πριν τριάντα χρόνια μάγκες, ήμουν και θα είμαι προχωρημένος.
Με πολλή αγάπη
Γιάννης Μπουρνέλης
Καληνύχτα Αλέξη...αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ...#taratsa #akron#foivos #delivorias

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου