13 Ιουλίου 2023

Καλό σου ταξίδι καλέ μου φίλε Παναγιώτη...

Θέλω να σε αποχαιρετήσω και προσωπικά Παναγιώτη μου ,αγαπημένε μου φίλε γιατί όταν ακόμα πριν 23 χρόνια σου ζήτησα την πρώτη συνέντευξη για τον Σύλλογο ,που τόσο αγαπούσες και υπηρετούσε πιστά με ρώτησες" εσύ από πού είσαι ? γιατί κάτι έχω ακούσει ότι είσαι Χιωτοπούλα..." Σου απάντησα εκεί έχω γεννηθεί
.Τότε μου  χαμογέλασες και μου είπες ...έχω κι εγώ. δεσμούς .Ε την Χίο γιατί υπηρέτησα στο νησί και εκεί γεννήθηκαν τα παιδιά μου...επομένως είμαστε και λίγο πατριώτες "".Κι από τότε σήκωνες το τηλέφωνο όταν είχες κάτι να πεις για το. σύλλογο ή να καλέσεις σε κάποια εκδήλωση από τις πολλές που διοργάνωνεςκσι μου έλεγες "" Χιωτοπούλα έχουμε αύριο αυτό ή το άλλο.."Σε περιμένω..κι όταν ερχόταν το καλοκαιράκι έπαιρνες τηλέφωνο και μου έλεγες"Ανηφορίζω για το χωριό μου το Αραχναίο...σε περιμένω του Αγίου Παντελεήμονα...πέρνα από το σπίτι.."Πάντοτε με περίμενες στο γραφείο με λιυκουμάκια και καραμέλες για τον λαιμό τον χειμώνα !!"για τον δρόμο μου έλεγες...'"στο καλό καλέ μου φίλε Παναγιώτη ...!! Νειώθω μεγάλη θλίψη ..καλό Παράδεισο 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου