Το Ναύπλιο θα είναι η πρώτη πόλη της Πελοποννήσου που θα αποκτήσει Μαρίνα με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.
Ο διαγωνισμός μέσω ΣΔΙΤ που έχει βγει από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, είναι σε προχωρημένο στάδιο και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023, καθώς η σύμβαση βρίσκεται προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια θα υπογραφεί.
Η Μαρίνα θα έχει έκταση 2.040 τετραγωνικά που θα διαθέτει ναυτικό όμιλο, εμπορικά καταστήματα, εγκαταστάσεις εστίασης, αναψυχής, σούπερ μάρκετ. Επίσης, θα διαθέτει όλες τις βασικές υποδομές δικτύων, κτίριο διοίκησης και πύργο ελέγχου.
Η Μαρίνα θα έχει έκταση 2.040 τετραγωνικά που θα διαθέτει ναυτικό όμιλο, εμπορικά καταστήματα, εγκαταστάσεις εστίασης, αναψυχής, σούπερ μάρκετ. Επίσης, θα διαθέτει όλες τις βασικές υποδομές δικτύων, κτίριο διοίκησης και πύργο ελέγχου.
Τα έργα και τη λειτουργία θα αναλάβει η τεχνική εταιρεία ΤΕΚΑΛ. Η σύμβαση συνολικά θα διαρκέσει 40 χρόνια. Περίπου 3 έτη θα διαρκέσουν τα έργα κατασκευής και θέσης σε λειτουργίας της Μαρίνας η οποία θα διαθέτει όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά.
Η θέση του έργου αποτελεί σημαντικό τμήμα της πόλης, καθώς γειτνιάζει άμεσα με έκταση κοινόχρηστου πάρκου, με το λιμένα του Ναυπλίου και τον σιδηροδρομικό σταθμό.
Η μαρίνα πρόκειται να κατασκευαστεί σε μια αβαθή θαλάσσια περιοχή, εσωτερικά του υπάρχοντος αντιπροσαμμωτικού μώλου του λιμένα, στο βορειοδυτικό άκρο της θαλάσσιας περιοχής που ορίζεται από το λιμένα της πόλης, τη νησίδα Μπούρτζι και τον αντιπροσαμμωτικό μώλο.
Το συγκεκριμένο έργο, ειδικότερα, αφορά στην κατασκευή των υποδομών, τόσο της θαλάσσιας, όσο και της χερσαίας, ζώνης του τουριστικού λιμένα Ναυπλίου, καθώς επίσης τη λειτουργία και διαχείριση των θέσεων ελλιμενισμού μόνιμων και διερχόμενων σκαφών, των βασικών και πρόσθετων υπηρεσιών των εμπορικών χρήσεων που θα αναπτυχθούν στην χερσαία περιοχή, καθώς και του αντίστοιχου χώρου στάθμευσης.Στο κατασκευαστικό μέρος περιλαμβάνονται, συγκεκριμένα, πάσης φύσεως λιμενικά έργα και τυχόν βυθοκορήσεις, οι απαραίτητες προσχώσεις του θαλάσσιου χώρου (παράλιου και χερσαίου) για τη διαμόρφωση της χερσαίας ζώνης, καθώς και οι πάσης φύσεως κτηριακές εγκαταστάσεις και διαμορφώσεις του περιβάλλοντα χώρου για δραστηριότητες υποστήριξης της μαρίνας, όπως η τουριστική της αξιοποίηση, καθώς και υποστήριξης συναφών με αυτή δραστηριοτήτων όπως η χερσαία απόθεση και συντήρηση σκαφών, αλλά και λοιπών εμπορικών δραστηριοτήτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου