18 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΝΕΚΛΥΣΗ ΣΚΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΒΥΘΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΤΟΛΟΥ

Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρωί της Δευτέρας 18 Σεπτεμβρίου η επιχείρηση ανέλκυσης του σκάφους που βυθίστηκε χθες Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017 κατά την ρυμούλκηση του στο λιμάνι του Τολού, του Δήμου Ναυπλιέων στην Αργολίδα.Το σκάφος "έβαλε" νερά δυτικά της νήσου Ψηλής στον Αργολικό κόλπο απέναντι από τα Ίρια στις 4:00 μ.μ. και τον ιδιοκτήτη του και μοναδικό επιβαίνοντα, έναν Γερμανό υπήκοο τον περισυνέλεξε σώο, πλωτό περιπολικό του Λιμεναρχείου Ναυπλίου που έσπευσε στην περιοχή άμεσα Ρυμουκλήθηκε   το απόγευμα όμως λίγο πριν την προβλήτα του λιμανιού στο Τολό το σκάφος βυθίστηκε και ακολούθησε ολονύχτια επιχείρηση, από τους δύτες Μανώλη Κωνσταντινίδη και Δημήτρη Κουδούνα από το καταδυτικό κέντρο Intro Dive σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο Ναυπλίου και υπό τον συντονισμό του Λιμενάρχη Ναυπλίου Σπύρου Μαρίνου και του Υπολιμενάρχη Παναγιώτη Κοντού.ΠΗΓΗ  ΖΟΥΓΚΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου