Με Αρχιερατική λειτουργία , επιμνημόσυνη δέηση στον Ιερό Ναό της Θεομάνας και κατάθεση στεφάνων τίμησαν τη μνήμη των θυμάτων της Μικρασιατικής Καταστροφής την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017 στη Νέα Κίο. Στις εκδηλώσεις για την επέτειο μνήμης παραβρέθηκαν οι βουλευτές Αργολίδας Γιάννης Γκιόλας ,Γιάννης Ανδριανός και Γιάννης Μανιάτης, ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας Τάσσος Χειβιδόπουλος, οι αντιδήμαρχοι Άργους-Μυκηνών Δημήτρης Τσίμπος και Δημήτρης Κρίγγος, οι δημοτικοί σύμβουλοι Νίκος Δελής, Αχιλλέας Μπαντανάς ,Ηλίας Χατζηγεωργίου και Πέτρος Καρούζος, ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Ν. Κίου Νίκος Μουτάφης ,οι αστυνομικές και στρατιωτικές αρχές του νομού και εκπρόσωποι φορέων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου